staty i metron


Målning i tunnelbanan


Gazebo


Cathedral of Christ the Saviour


Valeri Brumel

Valerie Brumel var en olympisk mästare från Sovjet-unionen. Tyckte det var en tjusig gravsten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Valeri_Brumel





Zeppelinare

Såg denna zeppelinare på en vägg inne på kyrkogården.


Aleksej Tolstoj



http://sv.wikipedia.org/wiki/Aleksej_Tolstoj

Stenbro


Häst-parad


Någon som längtar efter snö?


Fisherman


En damm


"I believe I can fly....."


Grön växt


is-rutchkana någon?



Kvack Kvack!


Röd-gula tulpaner....


Rulltrappa i metro Sportivnaya

Här är en utav många långa rulltrappor i metron...


Moskva


Moskovskii Zoopark


Hårt liv......


Fontän nära Tretyakov-gallerian


Alexandr Pushkin och Natalya Toncharova


Nalle


Howdy cowboy!


Blodröda tulpaner


Vill också vara med.....


Stål...me like!

Äntligen så har jag fått samlat ihop lite bilder ifrån Ryssland....Känns som jag har miljoner bilder, så nu har jag fått sorterat lite. Så jag hoppas att jag kan komma igång med den här bloggen igen =)




RSS 2.0